söndag 11 november 2012

Surprice till värdiga vinnare


Ni som följt min blogg, vet att vi har kört halv 8 hos mig koncept och efter en hård men rättvist strid vann männen. Priset utdelades igår.. …Priset var helt ovetande av männen som trodde vi skulle ha en vanlig spelkväll i hemmets regi som vi har med jämna mellanrum, så de misstänkte inget. Vi planerade att vi skulle ha hämtmat denna lördag. Männen hade tagit någon Jäger och någon öl så kvinnan i den andra familjen erbjöd sig att köra in till stan om männen följde med och hämtade upp maten. Detta kortet togs när männen skulle åka in till stan för att hämta maten eller rätta sagt för deras utekväll:
 
Det planerade thaisilk och vad var och en ville ha för mat. Väl inne i stan stannade chauffören utanför Harrys. Männen fattade nada och de fick ett kuvert i handen:


Vi andra dvs, väninnan och alla kids var ju hungriga så de blev hämtpizza på Italia.

 

Männen bowlade och åt god mat på Harrys, sen gick de för se nya bondfilmen  Skyfall för att efter det ta nattbussen hem till sina underbara kvinnor J.

Vi hemma hade fullt hus med barn,  mös med gottis och bara hade en super trevlig kväll ( inte för att jag hade räknat med något annat, då vi alltid har trevligt när vi umgås jag och min goa vän).  Här staplar Pontus ton med de små;

 

Vi körde lite barndans/disco, här dansar brudarna loss. Är så glad att de leker så himla bra tillsammans utan bråk och tjafs. Lycka!!!:
 

 

1 kommentar:

  1. Åh kul att se lek bilderna. De verkar ha så kul. vare sig man är 9 mån 2.5 år eller 16 år fniss.

    ja det var skoj det var så klockrent när din man säger i bilen.

    - åh detta känns som förr i tiden när man blev skutsad för utekväll. Ha ha vi kanske ska strunta i tjejerna ikväll och ta en utekväll på harrys.

    då höllt jag på att kikna av skratt. Då viste de inte vad som komma skall. var en bra kväll och en super överaskning.

    Det gjorde vi suveränt bra!!!

    SvaraRadera