söndag 14 juli 2013

Kalaset i rävemåla


Ja ni, vår semester är fylld med massa trevligheter o jag vet inte vad jag ska välja ut o blogga om. Men jag har en del fina bilder att dela med mig från Oskar 5 års kalas + Annas 28 år firande.
Det enda o klaga på är den tråkiga långa resan. Vi fick god mat-buffé och smaskigt fika. Kalaset bestod av fint väder, härliga människor, vattenkrig, skratt och goa vänner. Kan de bli bättre?
Efter kalaset var slut blev vi bjudna på lite go dricka o snacks men det tog liksom stopp för mig, vi hade nämligen varit o haft en mys kväll i byn hos ett par andra vänner kvällen innan så det var lite mättat i dricktarmen.
Men vi hade trevligt och barnen lekte fantastiskt bra.
Sen sista bilden är på ett klädpaket från me&i, för knäppa Anna hade köpt fina kläder till mina små. Tack snälla du!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar