söndag 9 juni 2013

Polen kryssning

 
Skål
Mamma, jag och min äldsta dotter Linda och systerdotter Frida åkte iväg på en polen kryssning. Vi hade så tur med vädret, låg på soldäck o hade de ljuvligt. Tyvärr så brände jag mig, men så underbart att bara ligga i en solstol o vinden från havet fläktade gott. Inga barn o passa utan bara njuta.
Linda fick soleksem o mådde inte så bra på lördagen, tyckte så synd om henne. Men hon hade humöret uppe och försökte hänga på i alla fall.
De var en trevlig resa med massa god mat o dryck. Hu, attans att man inte kunde få i sig mer mat. Den buffén var bland den bästa jag någonsin ätit. Deras hummersoppa var en klockren tio poängare.
Vi lyckades även fylla två vagnar med taxfree. Billig dricka och godis hamnade i påsarna.
Mamma bjöd på resan och allt ombord, så det var väldigt lyxigt. En all inklusive resa med andra ord :-). Tack Mamma!!!
 
Linda & Frida kollar när vi lägger ut från Karlskrona
2 vagnar med gottis
Partydrink
Mamma vann!!
Mamma och Linda spelar lite
Kusinerna partajar
shopping

Mamma glad och ska in och shoppa igen...
Lindas soleksem
Matdags igen



Skål

Hemresan och väntar på avgång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar