lördag 1 juni 2013

Morsdag

Morsdag
 
Hade en trevlig morsdag, tack kära barn. Dagen började med att jag fick frukost på sängen(vilket min make avskyr, så det var verkligen en engångs företeelse).
Därefter fick jag ett kuvert och när jag sedan fick presenten blev jag väldigt glad, en efterlängtad kitchenAid. Jag hade nämnt att jag ville ha en, men när Thomas kom hem från Cervera och sa – de är ju svindyra kostar ju minst 5000kr så tänkte jag, jaha de lär inte komma någon sådan till vårt hushåll (om jag inte köper den själv). Men han överraskade mig med att köpa en svart fin kitchenAid. Det första som gjordes var scones och den passar så fint in i vårt nya kök.
På kvällen blev jag inbjuden av Linda på spa i hennes rum, hon tände levande ljus och gjorde spätt med ananas och banan samt fick jag ett champagneglas med jordgubbssaft i. Hon la sedan en ansiktsmask med choklad. Det var så gulligt av henne. Det var uppskattat och värmde gott.
Nu bjuder jag verkligen på lite fina bilder på mig själv från min spa upplevelse.

Jag var även en sväng i Söderåkra och skulle överraska min egna mor, dock så var de inte hemma så vi la en blomma utanför hennes dörr samt en bukett liljekonvaljer som jag vet är hennes favorit.
 
Lägg till bildtext



 
Lägg till bildtext

 
 


 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar