söndag 12 maj 2013

Skälby- ett paradis för barn


Skälby – de säger allt!
I dag hade vi planerat att träffa Lotta (Majas och Sagas faster ) på skälby, och det kunde inte bli bättre, då vädret var kanon som en riktig härlig sommardag fast i maj månad.
När jag stod och packade ner fikat och berättar för Maja att vi ska till skälby och leka så säger hon att hon vill ha med kompisen M, sagt som gjort jag slänger i väg ett mess och vi får ett lånebarn på köpet, vilket passade hennes föräldrar väldigt bra då de håller på och kakla och kunde få arbeta ostört.

Kan inte mer än säga att vi hade en toppen dag.

Saga och M på väg

 
 
Maja, Saga o M håller handen, så duktiga
Thomas och Maja gungar, ni ser vem som har roligast :-)
Jag och Saga gungar lite...





Thomas gungar fart på M



























M blev väldigt trött, höll på att somna, men med lite mat i magen så blev hon pigg igen

Ikea till lunch

 

1 kommentar:

  1. åh vilka fina bilder och jag bara måste låna dem.
    Milly tittar glatt med mig och säger
    mamma de e saga och milly.
    Mamma kolla de är min lilleblo....
    båda två min lilleblor...
    pekar på saga och maja min lilleblor och min lilleblor.
    ha ha jasså michelle hur gick detta till ... e vi släkt nu??

    Tack för att ni tog milly idag hon verkar ha haft en bra dag och varit snäll!

    SvaraRadera