lördag 5 januari 2013

Nyår 2012


Nyår 2012
Vad mer kan man önska sig än att fira in det nya året i de bästa vänners lag, vi var 6 vuxna och 9 barn. Min äldsta son var på eget galej, vilket kändes i mamma hjärtat, speciellt när han inte svarade på mina oroliga mess förrän kl 03:20 och jag fick ständigt till mig att jag skulle släppa taget, han är 16 år, visst visst men i mitt mammahjärta är han min lille pojk.

Ja, vi åt gott och åkte som traditionellt in till slottet och kollade på ett pampigt fyrverkeri, så häftigt och jag står varje år och säger åhh, wow, och är lika fascinerad. Jag erkänner lätt att jag älskar dessa färgsprakande fyrverkerier. Vi hade en mycket trevlig kväll med mycket skratt, dans och även ett par goa drinkar.

Nyår var helt fantastisk som sagt och jag firade med de bästa av de bästa, här kommer bildregn.


Jakob, kvällens minsta deltagare, min gudson

Bästa Anna och goa Maja

Glada Anna

Min kära och våra två små

Oskar, Maja och Alexander  <3

Fina familjen Tranesjö

Mr Ekvall

De rockas loss

12 slaget ute

Mina goaste vänner

Skål brudar!

Dansar med Mr Ekvall, men finn ett fel? bakom oss står två män och dansar   tryckare

Vet, jag är som godis :)

De små som inte sover, vill dansa de ochså

Lite bugg

Lite kramar

Lite kärlek

Lite skål

som ni säkert förstår så var denna bild från början av kvällen :)
Fina H
Pojkarna leker fint
Dottern och jag

2 stiliga män med slipsar :)






Vi tog över 200 kort så jag valde ut ett asplöv av dessa, som ni få ha tillgodo.




3 kommentarer:

  1. Oj vilken kväll vi hade. Vilka kort som tagits. Kan inte annat än att hålla med om att kvällen blev lyckad. Klart man vill fira in det nya året med sin bästa vän ja och självklart sin familj oxå hihihi
    Hade jätte kul....

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en väldigt lyckad kväll! Det syns på bilderna :) Gott nytt!

    SvaraRadera
  3. Wow hi hi ja hua va skoj ... ja sa jag skulle skratta mer 2013 ... inte fasiken trodde jag att jag skulle göra det allt på en och samma kväll!!!
    Men men det finns inget bättre än att skratta in det nya året ger bra förutsättningar för att fortsätta skratta 2013. För vi kör väll på som attans detta året med va... varför sluta med ett vinnande konsept!!!

    Finns inget bättre än att fira in det nya året i goa vänners sällskap än bättre om det är med de bästaste vännerna man har runt sig ;0)))

    ha ha Pontus då... ja du jag ringer dig när mina är stora får du sucka åt mig hur tramsig jag är för jag kommer vara minst lika tramsig om inte värre ju ha ha för du suckar redan åt mig och mitt nej nej de är för små ;0)

    SvaraRadera