torsdag 13 december 2012

Spelkväll , pulka, julfest och lucia!


De ni, nu kör jag fyra i ett!

Jag börjar kronologiskt och säger att Saga hade en riktig rolig premiär åkning i pulkbacken, hos skrattade många härliga skratt.
 

 


Kvällen kom byns bästa på besök och vi hade en riktig trevlig kväll, jag som slutat amma helt kunde även jag ta mig lite godricka och vi hade det riktigt skoj, ska dela med mig lite sköna kort som dottern Linda tog som var vår levande discjockey under kvällen. Om ni undrar vad Thomas gör för gympa, så är det spelet med andra ord som vi spelar...
Maja och kompisen Milly är så goa mot varandra, de är vänskap på hög nivå.
trötta tjejer

skål min vän

Hulken?


hmm, vad är detta du försökte visa?


Mr T :E

Vad detta ska föreställa, minns jag inte :) 

Romatisk du är Minna

Flygplan?

Tittar på showen som T ger

Nu tittar vi på T:Es show

Alla hjälpmedel är tilllåtna

Julfest med jobbet, var så lyckad! Den bästa jag varit på, utan tvekan. Vilken mat, vilken show och vilken bra musik... samt ett härligt sällskap :)
Vi lyckades sätta oss på de två borden där de använde som dansgolv, så på ena bilden ser ni jan Johansen rumpa som var min utsikt ett par minuter sådär 30 cm från ansiktet. Jag fick även micken och sjunga med lite, vilket jag inte bangade på då jag inte är så blyg av mig. Som sagt det var en toppen kväll!!!

Förrät, mumsig lax


Fläskfile, med potatisgratäng och rotfruktspure

Chockladkaka


Emma, en väldigt härlig kollega som alltid har ett leende på läpparna


Japp, här är rumpan jag skrev om


Störtskön man som fick oss att sjunga och le...


Mina härliga kollegor

Nu är det lucia i dag och jag har min egna fina tärna, den vackraste av de alla!


Sist men inte minst kommer några fina kort på vår minsting i huset, Saga 10 månader.



6 kommentarer:

  1. Vilken härlig blog du har. Så roligt ni verkar ha haft på julfesten. Hoppas det blir lika bra nästa år, då följer jag med. Kände att Elias var lite för liten i år. Ha en trevlig luciakväll.
    Kram kollegan Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag förstår att du valde att vara hemma med lille Elias. Ska bli skoj och träffas på måndag.
      Ha de gott!
      Kram kram

      Radera
  2. ha ha skrattar så jag kiknar ... vilka underbara kort!!!
    nästan så man upplever kvällen igen av bara skratt ;0))
    tack för en underbart rolig kväll det gör vi om snart igen!!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin uppdatering! Julfesten verkade storslagen, med uppträdande och god mat. Var va ni nånstans? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sabina vi var på Brofästet i år, och jag tyckte de var den bästa julfesten jag deltagit i med jobbet. Kramis

      Radera