söndag 14 oktober 2012

Revansch på halv 8 hos mig


Åh jag vet att jag varit dålig på att skriva men det tar jag i ett annat inlägg; detta inlägget kommer ägnas åt bara halv 8 hos mig revanschen som ägde rum i går.
Åh jag måste bara säga, HÄRMA oss detta är sååå kul!!!
Nu var det våra kära män som skulle ge revansch och spänningen var på topp. Jag var dock lite nervös i början om de verkligen skulle kunna klara att få en meny som fick oss på fall. Men vad jag blev överbevisad då de gjorde en meny med bravader.
Jag kommer ha många bilder med i detta blogginlägg då de säger så otroligt mkt mer än mina ord kan beskriva.

Jag vill passa på och säga att jag gillar er skarpt fam. Ekvall, det blir bara roligare och bättre för varje gång vi träffas!!!

Männen vann och det känndes helt rätt, de hade lyckats och var värdiga sin vinst!

Här kommer kommer bilder på männen som slet i köket:
Menyn


T kollar in drickan


Fördrinken var riktigt uppfriskande


Dukningen var klart godkänd och fick bra betyg


Förrätten var himelsk god


Huvudrättenv ar också smaskig med potatismos med jordärtskocka i


Efterrätten föll mig inte i smaken men men

Kissar tillsammans, typsikt tjejer :)


Saga fick åka i kompisen dockvagn, är man liten så funkar det också

Så söt du är M!

7 kommentarer:

  1. härligt gott det värmer i hjärtat!! Vi trivs ypperligt gott i ert sällskap med. Hi hi härligt när man inte kan få nog ;0))) tänk att det skulle bli så bra.. och vi som inte ens gillade varandra i början fniss!!

    ja de är guddomligt duktiga våra karlar ... vilken toppen middag och kväll. får banta en hel mån nu känner jag haha
    attans att våra underbara prom faller bort denna veckan. suck de hade behövts!!

    nu gäller det att karlarna tar sig ut och kör en härlig utekväll bara de!!
    vi kan nog hitta nått att roa oss me när de är ute och svirar.

    jaha då kör vi 2 nya datum va... och börjar smida planer!!!

    TACK!!!!

    SvaraRadera
  2. Va kul ni har! Och vilka menyer, i riktig halv åtta-klass! Nu står det 1-1 då, spännande vem som tar hem det nästa gång! :) Men då tycker jag att ni ska stå för maten på "finalkvällen", det har väl bara männen gjort tidigare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu hängde jag inte med dig Sabina i din fråga? Stå för maten?
      Vi har en maxbugdet på 1000kr exklusive drickat. Och vi(tjejer) spräckte budeten förra gången medans männen lyckades hålla sig inom ramen.

      Radera
    2. Jag menade bara att den som lagar maten sist (dvs den kvällen man får veta resultatet) måste ju ses som "finalkvällen". Och det är väl ni som lagat maten först i båda omgångarna. Förelog bara att ni skulle vända på det så att männen stod för maten den första kvällen. Inget om pengar, jag är väl insatt i era nya regler ;)

      Radera
    3. Aha, nu är jag med dig Sabina. Du är klok som vanligt!!! Smart tips! De ska jag framföra :)

      Radera
  3. vi har ju lagat 2 omgångar.
    först var det vi sen männan = vi vann.
    sen andra tävlingen var det
    först vi och sen männen = männen vann.
    nu kör vi omgång 3 vi börjar männan tar sen och därefter koras vinnare.
    så lagar var sin ggn sen vinnet ett par.

    vet inte om det kommer bli någon final så ha ha i mina ögon kan vi fortsätta detta till resepten tar slut... ha ha vad säger du Michelle

    SvaraRadera